יום ראשון, 3 באוגוסט 2008

השאלון עם רועי ורנר / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
כותב סדרה (סופר מגניבה) ועובד על תסריט לסרט

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
אין לי מושג איך לענות על השאלה הזו, יש המון כאלה ואני לא יכול להצביע על אחד.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
מישל גונדרי, קליפים מיוחדים, טכנולוגיה, ספרים, סרטי קונג פו עם המון אפקטים, אנימציה, לשבת בבית קפה ולהסתכל על החיים עוברים מול העיניים.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
צלילים "חלליים" גבוהים נקודתיים באמצע טרק אלקטרוני.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
נשים

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
ימי הביניים, אבל כשעוד היו דרקונים.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
Losing my religion – R.E.M

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
אנדי וורהול, נראה לי שזה היה ממש כיף לעבוד איתו, הכל הולך, מנסים ומשתעשעים באומנות
אין גבולות. וגם עם בונו.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
בחורות שנעלמות וחושבות שזה בסדר.

- מה מצחיק אותך ?
הצחוק של האחיין שלי, סרטים מפגרים, בדיחות

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
ביליתי לילה עם גווין סטפני, אחרי טקס פרסי VH1 בזמן שחייתי בניו יורק. באותה תקופה עבדתי אתם ועשיתי את הגרפיקה למופע, כך שיצא לי להיות בהופעה (שיעמום רצח), ואחר כך במסיבה. שם מן הסתם הרבה אלכוהול ומוסיקה, וכל מיני אנשים "חשובים" של התעשייה. באותה תקופה היו לי רסטות אדומות והיא הייתה בתקופת השיער הורוד. בזמן המסיבה לא ממש דיברנו אבל כל אחד ראה את השני (טוב זה היה קצת קשה להתעלם בעיקר בגלל השיער) אחרי ההופעה הלכתי ברגל הביתה ופתאום בעוד אני עובר ליד בר עצרה לימוזינה וכל חברי הלהקה נשפכו החוצה, ועוד כמה חברים שלהם.
אחת הבחורות ראתה אותי ואמרה לי "את היית במסיבה" והציעה שאני אצטרף אליהם, אז הצטרפתי
3 שעות אחר כך אני מוצא את עצמי בלימו עם גברת סטפני בדרך לדירתי הניו יורקית, ולמען הטעם הטוב אני אפסיק את הסיפור כאן.

- מה מביך אותך ?
ערום
- איך היית משפר את העולם ?
מכריח פוליטקאים לעשן סמים קלים.

- לו היו ניתנות לך שלוש משאלות מה הן היו ?
1. להיות חופשי מעול כלכלי
2. לא להשמין לעולם
3. שכל משאלה שאני אבקש בחיים תתמלא (זה אולי לתחמן אבל זו עדיין משאלה)

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
שאני בן אדם טוב. זה קשה לחיות בעולם הזה ככה

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
שאלה מצויינת, אני לא יודע איפה אני אהיה מחר, אז אני בטח לא יודע לענות על זה.

- נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
מהו המאכל האהוב עלייך ?
- מי היית רוצה שיענה על השאלון הזה ?
מישל גונדרי
רועי ורנר הוא במאי.

אין תגובות: