יום שלישי, 19 באוגוסט 2008

השאלון עם אלית אבני / מאת: סיני גז

- מה את עושה בימים אלה ?
אני עובדת על מספר פרויקטים במקביל- ספרי ילדים, מסעי פרסום ואיורים שוטפים לעיתונים.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
בלוג או הסברים לעבודות של קולגות בתחום

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
הגרגור של החתול שלי

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
קומיקונים בארצות הברית- שם ניתן לפגוש פנים אל פנים את גדולי האמנים, ולראות אותם עובדים.

- אם היית קוראת מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
החתול שלי.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
המנדט או המערב הפרוע.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
נגיעה אחת רכה של נורית גלרון

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
רוברט סבודה- שעושה ספרי פופ אפ.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
צרחות של ילדים עייפים בדרך חזרה מהגן

- מה מצחיק אותך ?
בעלי

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
לנסוע מפריז ללונדון ברכבת לילה- יחפה, בהחלטה של רגע

- לו היו ניתנות לך שלוש משאלות מה הן היו ?
שיהיה לי צחוק מדבק
שיהיה שלום
ולעוף

- מה מביך אותך ?
לדבר על העבר ועל השטויות שעשיתי

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
ללכת בלי מכנסיים לצבא

- איך היית משפרת את העולם ?
נותנת לנשים להנהיג

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
מהירה להתחמם

- איפה תהיי עוד 10 שנים ?
בתקווה שבאותו מקום.

- נסחי שאלה שהיית מעוניינת לשאול את עצמך ועני עליה
איזו סדרה היית רוצה להחזיר ?
דדווד.

- מי היית רוצה שיענה על השאלון הזה ?
לא הייתי עושה את זה לאף אחד.

אלית אבני היא מאיירת. מפעילה בלוג מאוייר באתר שלה
צילום: דורית מיה גור

אין תגובות: