יום חמישי, 31 ביולי 2008

השאלון עם אורן פרנק / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ? ממתין בסבלנות מסוימת להיות לאבא בפעם השנייה ומאושר שזו עוד בת.

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל? השואה.

- מה מעורר בך השראה ? אנשים והדרכים שהם מוצאים או לא לביטוי עצמי. זה ואלכוהול.

- מהו הצליל האהוב עלייך ? למרות שאני אדם של מילים אני מצטער כל יום שהכישרון המוזיקלי שלי לא הולם את השאיפות שלי. אני אוהב צלילים של פסנתר ושקט.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ? בין דר, דן דאט. תאמין לי שזה נהיה משעמם בשלב כלשהו. הכי טוב זה ג'ורג' בוש – יש המון הפסקות.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ? אני מניח שבעתיד הקרוב, יש המון גאדג'טים שחסרים לי שבטח יהיה קל יותר להשיג שם.

- איזה משפט שינה את חייך ? "מותק, שוב התקשרו מהלוטו"

- עם מי היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ? לא רוצה לעבוד בכלל. זו המצאה מיותרת שמהווה אבולוציה חלקית של עבדות. לפי הלוגיקה הזו ניתן לפיכך לענות שאני לא רוצה לעבוד עם אף אחד.

- מה מוציא אותך מדעתך ? בגדול הכל, אבל במגמת ירידה. ככל שאני מתבגר אני מוצא שאני חסר סבלנות ליותר ויותר דברים, אבל בעת ובעונה אחת יותר סביל ומסוגל להשלים. מי שלא מבין שיצפה בכמה פרקים של "גראמפי אולד מן" של ה BBC

- מה מצחיק אותך ? הכל. הצחוק והרצון והיכולת לצחוק מהכל ועל הכל הוא מותר האדם מהאידיוט.

- מה מביך אותך ? עוני.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ? בחרתי לעבוד בפרסום. אחד המקצועות המובילים בצבירת חוויות של טיפשות חיים במקום חוכמה.

- איך היית משפר את העולם ? זה עדיין בבטא ואי אפשר לדבר על זה אבל אני עובד על זה במרץ.

- לו היו ניתנות לך שלוש משאלות מה הן היו ? טפו טפו טפו.

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ? ברך שמאל ונטייה לרגשות אשפה.

- איפה תהיה עוד 10 שנים ? משנה תנוחה על זרי הדפנה.

- נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
איך היית מבזבז שני מיליון דולר? –משהו כמו עשר מכוניות ועשרה אופנועים. רשימת הדגמים הנדרשים אצלי לכל המעוניין.

- מי היית רוצה שיענה על השאלון הזה ? ליאונרד כהן

אסוציאציות

-אהבה - אישתי
-אלוהים - מאוחר מדי
-מוות - הכרחי אבל מיותר
-כתיבה - שחרור
-טלויזיה – כאב גב
-משפחה – חיות מוזרות
-פוליטיקה – תת-רמה
-סקס, סמים ורוקנ'רול - אלוויס
-ילדות - סקס סמים ורוקנרול
-אינטרנט - מוח
-רייטינג - טיפשות
-אורן פרנק – אבא של מיה

אורן פרנק הוא פרסומאי.

אין תגובות: