יום שבת, 19 ביולי 2008

השאלון עם ליאור דיין / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
משחק שש-בש באינטרנט ופותר תשחצים.

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
משחק האליפות של קבוצת הכדורגל "בני-יהודה ת"א", שנת 90'.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
מקדמה מכובדת במזומן...!

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
צליל הפקדת צ'ק לחשבון הבנק שלי

- מהי התמונה שהשפיעה עלייך יותר מכל?
התמונה שלי בתעודת-זהות מגיל 16. תמונה נוראית.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
את מחשבותיה של כל בחורה שנמצאת ברדיוס של 500 עד 700 מטר ממני.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
ב"תקופה" הלא כל-כך רחוקה: לפני שנתיים וחצי. כשהייתי מגיש את הטור האישי שלי בזמן לעיתון ולא הייתי צריך לשקר לכל-כך הרבה אנשים. כולל אני עצמי.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
האלבום הלבן של הביטלס

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
ג'.ד. סאלינג'ר. מכיוון שהייתי מעוניין לגנוב ממנו מילים, משפטים, פסקאות... ולקחת עליהם בעלות...

- מה מוציא אותך מדעתך ?
אני יצאתי מדעתי כבר מזמן. יעידו על-כך מספר לא מבוטל של אשפוזים בשלל מחלקות פסיכיאטריות. השאלה היא לא מה מוציא אותי מדעתי- אלא מה ישיב אותי לדעתי...?

- מה מצחיק אותך ?
"שי ודרור" ב-7 בבוקר, ברדיו. "סיינפלד" בשידורים חוזרים בטלוויזיה. ונשים שמנסות לחנות ברוורס עם ג'יפ.

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
הוצאתי רישיון נהיגה לאוטו

- מה מביך אותך ?
שאלות במתמטיקה

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
אמרתי לאישה שאני אוהב אותה.

- איך היית משפר את העולם ?
ע"י ביטול העיר גדרה.

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
נשים יפות מדי.

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
בתור של הסביח ב"פרישמן"

- נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
ליאור, איך זה להיות הבן של אסי דיין?
(תשובה): בדיוק כמו להיות הבן של יאיר לפיד, רק בלי חולצה שחורה.

- מי היית רוצה שיענה על השאלון הזה ?
הפסיכיאטר שלי

*אסוציאציות

-אהבה -הפרעה נפשית, פסיכוזה
-אלוהים -מי קרא לי?
-מוות -לא כרגע
-כתיבה -הדבר הכי קרוב לאושר אמיתי
-טלויזיה -משחקי-כדורגל בשידור ישיר
-משפחה -איזו מהן?
-פוליטיקה - היחידה הארצית לחקירות הונאה
-סקס, סמים ורוקנ'רול - נתחיל עם סמים...
-ילדות -עבור.
-אינטרנט -פורנו
-רייטינג -עיתון שבועי עם המון פרצופים.
-ליאור דיין- זה הבן של אסי או של יעל...?

אין תגובות: