יום שישי, 25 ביולי 2008

השאלון עם גדי שמשון / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
עובד על שני פרוייקטים שאני לא יכול לפרט כרגע, ומקווה שלפחות אחד מהם קום יקום. חוץ מזה מלמד באונברסיטת באר שבע, מייעץ ללקוחותי, כותב טור קטן לבלייזר שהוא הקשר האחרון שלי לעולם העיתונות, מזניח את כל הבלוגים שלי מתכונן נפשית להפיכתי לאב בקרוב. אה, ונמס מהחום.

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
הפעם הראשונה בה ראיתי טלוויזיה. הייתי בכיתה א'. אחר כך הפעם הראשונה בה התחברתי לאינטרנט. וואו איזה מגניב.

- מה מעורר בך השראה ?
לצערי, עם כל הנאת האגו המובנת, השאלון הזה לא עורר בי השראה ורצון להבריק. אני מקווה שבכל זאת הוא ייצא בסדר.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
ברגעים אלו זו אוושתו החרישית של מזגן. כל מזגן. הידעתם שבתחנת הרכבת של באר שבע, כתוצאה מגחמה ניהולית מטופשת, המזגנים לא מופעלים?

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
אני קורא מחשבות.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
הייתי רוצה לחזור לשנות השישים והשבעים בהן גדלתי, והפעם כאדם בוגר. ולא לשכוח לקחת אלמנך של תוצאות הספורט מאותן שנים.

- איזה משפט שינה את חייך ?
אני לא חושב שיש משפט שממש משנה חיים. אבל אולי ממנטו מורי. וגם פנטה ריי. אבל הדרך להפנים אותם היתה ארוכה ומורכבת יותר משתי מילים.

- עם מי היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
הייתי רוצה לעבוד עם ג'יימס קארוויל על הקמפיין של קלינטון. או לפחות רציתי – אז היתה תחושה שאלו כוחות הטוב שיודעים להילחם למען הצדק ללא ההבעה החסודה והקפוצה של המטאטא בתחת. כמובן שגם זה היה רק דימוי.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
יש הרבה דברים – אבל ככל שהשנים עוברות גם הדברים שממש מרגיזים אותי לא עושים את זה באותה כמו קודם. ברור שחבל להתעצבן מטיפשות, היסוד הנפוץ בעולם אחרי המימן (אליבא ד'היינלין), אז אני משתדל שלא. שמתי לב בעקבות השאלה שכבר כמה שנים לא הייתי מעורב במריבת רשת ממש טובה, וגיליתי שזה לא באמת חסר לי.

- מה מצחיק אותך ?
הומור ירוד, הומור אליטיסטי, הודעות לעיתונות.

- מה מביך אותך ?
העובדה שקשה לי לשמור על המשקל, שאני עדיין מעשן, שכתבתי ואמרתי בחיי כמה שטויות איומות שלמרבה המזל נראה שרק אני זוכר.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
היו כמה. אבל אזכיר את האחרון – השבוע הייתי בנסיעה עסקית לקאן, ובערב, במשחק פוקר בקזינו , היתה יד בה הקלף האחרון שנפתח נתן אופציה לפלאש. לא היה לי פלאש, אבל מישהו דחף מולי אול אין ושילמתי לו. זה האגו, והטסטוסטרון, מה שמרים אותך במשחק וגם מה שמפיל אותך. וזו גם הסיבה שאני חש דחף לציין שאותו ערב הסתיים בטוב ונקום נקמתי.

- איך היית משפר את העולם ?
כל פעם קצת, בקטנה. הייתי מתחיל בחובת גילוי נאות לכל פרסום שנעשה בציבור בדגש על כלי התקשורת.

- לו היו ניתנות לך שלוש משאלות מה הן היו ?
לחיות עד גיל מאוחר ובבריאות טובה, שלום עולמי ופיאג'יו אוואנטי פרטי.

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
שקשה לי להודות בחולשות שלי בציבור. זה נראה לי אקט יהיר מאוד, יהיר מדי.

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
בפיאג'יו אוואנטי פרטי, פועל למען שלום עולמי ובבריאות טובה. כולי תקווה.

- נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
מה זה פיאג'יו אוואנטי?
חפשו בגוגל.

- מי היית רוצה שיענה על השאלון הזה ?
לונדון וקירשנבאום. ובכלל אנשים שישפיעו מכבודם על אלו שהתבקשו לענות. למשל, אני.
גדי שמשון הוא יועץ אסטרטגי בתחום האינטרנט ודירקטור בחברת תפוז אנשים.

אין תגובות: