יום שלישי, 15 ביולי 2008

השאלון עם דורי בן ישראל / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
וואלה עובדים, נהנים, חושבים על מיזמים חדשים ומקווים להוציא אותם לפועל.

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?
כל אירוע שבו מושמעת התקווה, זה עושה לי משהו בלב ומזכיר לי מי אני.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
כל דבר מעורר אצלי את היצירתיות, בעיקר כשאני מבקר בשירותים.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
צליל השקט.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
הייתי רוצה לקרוא את מחשבותיה של הכלבה שלי ג'רי, היות ולא יכולה להתקיים בניינו תקשורת וורבלית, תמיד סיקרן אותי על מה היא חושבת ובפרט מה היא חושבת עלי. אולי היא בכלל רוצה לעכל אותי לארוחת הבוקר.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
אם הייתי מספיק חכם בשביל למצוא את הדרך לשוטט בזמן, הייתי מחפש את הדרך לעצור אותו או לפחות להאט אותו, התקופה שבה אני נמצא מספקת אותי, לא הפסדתי כלום בעבר וכל העתיד עוד לפני.

מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
ישנם מלא, אחד מהם:
Lighthouse Family: High

- מה מוציא אותך מדעתך ?
אטימות ואידיוטים.

- מה מצחיק אותך ?
דברים דביליים ואנושיים.

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
אני לא עושה דברים מטורפים, הכול אצלי מחושב ומתון, בעיניי לדבר מטורף יש קונוטציות של סיכון חיים.

- מה מביך אותך ?
מחמאות יתר ובהגזמה.
- לו היו לך שלוש משאלות מה הן היו ?
משאלות הן עניין של החלטה. אני שואף להיות אדם טוב יותר, להתחתן עם החברה ולחיות בשלווה.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
בצבא: יריתי תחמישים ולא הבנתי למה המחבל לא נופל.

- איך היית משפר את העולם ?
אני לא יכול לשפר את העולם, אני יכול רק לשפר את הסביבה שלי בתקווה שבעקיפין משהו ישתנה גם בעולם.
- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
העוצמה שלי.
- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
אני לא בעניין של טיזרים, נחיה ונראה.

נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
דורי, הכול טוב?
כן תודה.

דורי בן ישראל הוא פרסומאי. מפעיל יחד עם גיא דיין את המזבלה.

אין תגובות: