יום חמישי, 26 ביוני 2008

השאלון עם רועי גליץ / מאת: סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
בימים אלו אני עוסק בביטוח ופיננסים ביומיום ונחשב לסוכן הביטוח של הצלמים מאז שהשגתי הטבות מיוחדות, הקמתי בית ספר לצילום איכותי שבו אני אישית חולק את האהבה והידע שלי לצילום עם תלמידים יחד עם המדריכים הטובים בארץ. אני מצלם פרוייקטים שאני נהנה מהם ועם מספר תערוכות שרצות בארץ ובחו"ל. חוץ מזה, הייתי לפני חודשיים בלפלנד בסיור צילום מדהים ובעוד חודש אני בארה"ב וברוקי הקנדיים. חוץ מזה, אני סטודנט שנה אחרונה לתואר ראשון במנהל עסקים באוניברסיטה הפתוחה ונשוי באושר :)

- מהו האירוע התרבותי שהשפיע עלייך יותר מכל?

המפץ הגדול. סתם... אני לא חושב שיש אירוע אחד שהשפיע עליי בצורה מדהימה ומשנה חיים.

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
לראות מה שאף אחד אחר לא רואה. להסתכל על פריים ולחשוב "איך???"

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
קליק של מצלמה :)

- מהי התמונה שהשפיעה עלייך יותר מכל?
בתחילת דרכי שאבתי השראה מהרבה מאוד צלמים. מכל צלם למדתי משהו, זוית צילום מקורית, עיבוד מיוחד, והטמעתי סגנונות צילום שונים. אני לא יכול לומר שיש תמונה אחת שעולה על כולן וששינתה את נקודת מבטי על עולם הצילום.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
אלוהים

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
אלף שנה לעתיד

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
I did it my way של פרנק סינטרה

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
לאונרדו דה וינצ'י, האדם היה גאון בכל כך הרבה מובנים שהייתי שמח ללמוד ממנו כמה שיותר.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
טיפשות

- מה מצחיק אותך ?
טיפשות

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
הצעתי נישואין לאשתי אחרי חודשיים הכרות

- מה מביך אותך ?
מחמאות

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
השקעתי בבורסה בכמה מניות שהתבררו כלא מוצלחות במיוחד...

- איך היית משפר את העולם ?
נפטר מהקיצונים

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
גלידה

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
אני רוצה להאמין שאזכה להנות מכל האהבות שלי. עוד 10 שנים אני רואה את עצמי מטייל בעולם ומצלם את פינות החמד המעטות שנשארו בו, נהנה ללמד בבית הספר לצילום, שיהיה אז כבר ותיק ומוכר בארץ, אמשיך לעבוד בביטוח ופיננסים, ואהנה לבלות עם אשתי וילדיי (לפחות שלושה).

-נסח שאלה שהיית מעוניין לשאול את עצמך וענה עליה
מה המהלך הכי חכם שעשית?
קניתי מצלמה קנון G3 בשנת 2003 ונשאבתי לעולם הצילום. בעקבותו פגשתי את חברתי דאז ואשתי היום, רוב הלקוחות שלי בביטוח הם צלמים, בית הספר שלי לצילום הוא מקור גאווה אישי, והצילום מהנה ומהווה פתח ליצירתיות וצבע בחיי היומיום.

רועי גליץ , סוכן ביטוח וצלם (פניתי אליו בזכות הגלריות המדהימות באתר שלו.)
צילום: אלון קירה

אין תגובות: