יום חמישי, 19 ביוני 2008

השאלון עם מקסימיליאן הקר / מאת : סיני גז

- מה אתה עושה בימים אלה ?
עושה חזרות לקראת ההופעות בת"א עם השותף המוזיקלי שלי , פיליפ ניומן. כותב מילים לשירים החדשים שלי. עושה חזרות וסידורים על שירים חדשים שלי עם הנגנים והמפיק שלי גיא סטרנברג. משחק כדורגל. פוגש חברים . יוצא לבלות.

- מהו השיר הראשון שכתבת ?
הוא נקרא “Song Of A Cave” . הוא נכתב ב1995. יש לו שתי גירסאות. הגירסה השנייה היא טובה למדי ואני תמיד תוהה אם להוציא אותה פעם. השיר הראשון שכתבתי שיצא על גביי אחד האלבומים שלי הוא “”Daze Of Nothing” (“Lady Sleep”).

- מה מדליק אותך מבחינה יצירתית ?
אושר, שביעות רצון , איזון. אני צריך להיות מצוי במצבים הללו בשביל להיות מרוכז. והשילוב הזה בין ריכוז ורוגע הוא חשוב בשביל להיות יצירתי.

- מהו הצליל האהוב עלייך ?
צליל של רכבת רחוקה כאשר אני שוכב במיטה.

- אם היית קורא מחשבות את מחשבותיו של מי היית רוצה לקרוא ?
של האקסית שלי.

- אם יכולת לשוטט בזמן, באיזו תקופה היית רוצה לבקר ?
הרעיון של שיטוט בזמן מפחיד אותי מאוד. העולם ואופן המחשבה היו כל כך שונים. אם הייתה האפשרות הזו לאף אחד לא היה אכפת היום למשל כשהפיחו חיים ב“Roaring Sixties”.

- מהו האלבום או השיר שהשפיע עלייך יותר מכל ?
יש כמה. לפי הסדר הכרונולוגי:

Melanie – 20 Super Hits

The Beatles – Abbey Road

Queen – A Night At The Opera

Radiohead – The Bends

Oasis – What’s The Story Morning Glory

Grandaddy – The Sophtware Slump

Travis – The Man Who

Bob Dylan – Blonde On Blonde

Fionn Regan – The End Of History

- עם איזה אמן (חי/מת) היית רוצה לעבוד ? ולמה דווקא איתו ?
עם ג'ון לנון ובוב דילן. לדעתי הן שתי הדמויות המעניינות ביותר בעולם המוזיקה בכל הזמנים. הייתי רוצה לגלות אם הם באמת מגניבים , חכמים, רגישים,גאונים וכו'. איך הם ביומיום.

- מה מוציא אותך מדעתך ?
אנשים שלא אומרים לך שלום ברחוב , למרות שאתה בטוח שהם מכירים אותך.

- מה הדבר המטורף ביותר שעשית ?
תמיד הייתי אחראי. ודברים שנחשבים "מטורפים" במעמד הבינוני לא נחשבים, אני מניח – כמו לצבוע את השיער לירוק ולהשתמש בשירותי נשים בבית הספר וכו'.

- מה מביך אותך ?
כשנוצר אצלי הרושם שאנשים רואים את הצדדים החלשים שלי. כשנוצר אצלי הרושם שהקול שלי נשמע נורא על הבמה.

- מה מצחיק אותך ?
מר. בין.

- מה הדבר המטופש ביותר שעשית ?
לפעול נגד העקרונות שלי בשביל לרצות אחרים.

- איך היית משפר את העולם ?
אני לא מסוגל לעשות את זה . לכל אדם יש אחריות למעשיו.

- מהי החולשה הכי גדולה שלך ?
הערכה עצמית נמוכה.

- איפה תהיה עוד 10 שנים ?
בבית. בריא ושלם.

הרשמי
http://www.maximilian-hecker.com/

מייספייס
http://www.myspace.com/maximilianhecker

צילום: מתוך האתר הרשמי - בנג'ימן צ'ילדס

פורסם לראשונה ב"לילה".

Doc

Pdf

אין תגובות: